Fizikalna terapija

Fizikalna terapija ima svrha ublažiti bol i pomoći vam da bolje funkcionirate, krećete se i živite.

Laserska terapija

Laserska terapija je namjenjena za tretmane protiv upala te za tretmane regeneracije. Terapija laserom pomaže ubrzati zacijeljivanje rana, ublažiti bolove (što može smanjiti korištenje analgetika i antireumatskih lijekova), smanjtii otekline te povoljno djeluje na cijeli imunološki sustav.

Ultrazvuk

Ultrazvuk je zvuk s frekvencijom većom iznad 20 000 Hz. Terapijski ultrazvuk je primjena ultrazvučne energije u svrhu liječenja. Vibracije iz ultrazvučne glave se prenose u tkivo i napreduju u dubinu u obliku longitudinalih valova. Primjenom ultrazvuka se povećava rastezljivost kolegenskog

Ultrazvuk po Seltzeru

Ultrazvuk po Seltzeru uspješno se koristi u liječenju multiple skleroze, ali i za druge bolesti. Primjenom malih doza ultrazvuka i manualne limfne drenaže postižu se povoljni efekti na limfni sustav čime se pospješuje imunitet organizma i spriječava napredovanje bolesti.

Magnetoterapija

Magnetna terapija je primjena niskofrekventnog magnetskog polja koje pomaže kod bolesti mišićno - koštanog sustava, reumatskih bolesti, bolesti dišnih puteva te za poboljšanje cirkulacije. Terapija magnetom je sigurna i neinvazivna metoda.

Parafinska terapija

Terapija parafinskim voskom smanjuje kronične bolove u zglobovima i opušta mišiće te poboljšava protok krvi u tretiranom području. Koristi se za ublažavanje boli uzrokovane reumatoidnim artritisom, osteoartritisom, fibromialgijom i drugim bolestima. Parafinska terapija podrazumijeva

Fango terapija

Fango terapija ljekovitim blatom jača imunitet, potiče cirkulaciju i pokretljivost, a samim time i razmjenu i izlučivanje štetnih tvari nakupljenih u organizmu. Liječi i reumu, bolesti kičme i zglobova. Smanjuje mišičnu napetost i bolove.